Компютърна поддръжка, хардуерни и софтуерни решения за бизнеса. Хостинг и облачни решения
VSV
VSV Computers
Професионални IT услуги & Консултиране

Windows 7 TEMP user account problem.FIX

  • Автор Съобщение
  • 1. Рестартирате и натискате "F8" или "F9", зависи от дъното, за да влезете в менюто

    2. Избирате "Safe Mode with Command Prompt" и ако не работи - към стъпка 7

    3. Ако се логнете - щом стартира "Command Prompt"-а - веднага пишете (без кавичките) "net user administrator <парола каквато ви е кеф>/active:yes

    4. Ако ви излезе съобщение "The command completed successfully" - рестартирайте, вписвайки командата "shutdown -r"

    5. Буутнете отново и пак с "F8" или "F9" избирате този път само "Safe Mode"

    6. Ще можете да се логнете като администратор с паролата, която сте си избрали в стъпка 3

    7. Натиснете Уиндоус бутона+"R"

    8. Напишете "regedit"

    9. Отворят ли ви се регистрите - търсете "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList"

    10. Вляво потърсете за име започващо с "S-1-5..." и завършващо на ".BAK". Ако няма - към стъпка 15

    11. С десния бутон преименувайте от ".BAK" на ".BK"

    12. Сега преименувайте другото, което е със същото име, но завършващо без ".BAK", като го добавите накрая

    13. Сега онова, което преименувахте към ".BK" го преименувайте без ".BK"

    14. Дотук би трябвало да помогне, но ако не - следващата стъпка...

    15. Ако няма изобщо име, завършващо на ".BAK" - отваряте в "Windows Explorer": C:\Users\Default\AppData\Local\Application Data

    16. Ако намерите още едно "Application Data" там - изтрийте го. Ако изобщо не можете да се логнете под "Safe Mode" - следваща стъпка...

    17. Рестартирайте и с "F8" или "F9" ще видите меню, от което да изберете, натискайки "Enter", "Repair Your Computer"

    18. Изчакайте да се заредят файловете на "Windows" и изберете "Next" когато попита за език на клавиатурата.

    19. Опитайте да се логнете тук, избирайки акаунта ви от менюто и отидете на стъпка 23, ако не работи - следваща стъпка

    20. Ако имате инсталационен диск на "Windows" - сложете го и рестартирайте

    21. Натискайте "F12" докато не ви се появи меню с опции, сред които ще изберете "Boot from CD"

    22. Изберете език на клавиатурата и натиснете "Next". Потърсете за "Repair Your Computer"

    23. Изберете "Open Command Promp" и пишете: "net user administrator <парола каквато искате>/active:yes"

    24. Затворете "Command Prompt"-а, рестартирайте и се върнете на стъпка 5

    Това на времето ми помогна
  • За коментар е нужна регистрация !!!